Pàgines

divendres, 21 de gener del 2011

Col·laboracions!

Ahir la Maite em deia que havia de fer fotos del procés i la Meri que sense degustació això no va enlloc! (enlloc? o en lloc? és una de les meves bèsties negres! gggrrrrrr)

Tenen raó i mentre us animeu a fer-me arribar les vostres receptes i a col·laborar amb La Pitxella, se m'ha acudit una idea, que haurem de fer el proper mes.
Aviso, però, que no ho he comunicat amb el Consell d'Administració i no sé com afectarà això a la nostra cotització borsària, però si la Judith em dóna el seu vist-i-plau ho haurem de fer (no us ho he dit?, també l'he feta directora financera).

Què us assembla si una recepta de la Pitxella la fem tot gravant un vídeo i totes les seguidores de La Pitxella (de moment no tinc cap seguidor, però si algun s'apunta...) després fem una degustació? allò que en diríem, comunament, una alifara. Però aquest cop ho gravem i ho pengem al bloc!
Jo convido i preparo el dinar, a vosaltres us toca menjar i beure.

Obro el període d'adhesions?

5 comentaris:

  1. ei! doncs ja tenim un seguidor! benvingut Toni! que has sentit de nou les bombolletes del cava Bolet?

    ResponElimina
  2. Sisco jo m'ofereixo de camera...així que ja saps no tens cap desencusa!!!

    ResponElimina
  3. Al olor de la sardina...
    Ya tens deu seguidors, hauràs de dir-li a la productora que busque una paella ben ferma ;P

    ResponElimina
  4. i tant que sí!!! a la Judith se li ha girat feina!
    deu seguidors! uuuauaaauuuuuu!!!
    tremola Ferran Adrià, que aviat deconstruirem i ozonitzarem los caps de meno!!

    ResponElimina
  5. No patiu, no patiu... que ho tinc tot controlat. Paelles i el que faci falta

    Aquesta setmana amb tants pressa de possessio de càrrecs no he anat al super. Ara hi vaig i dema probare de fer l'arros negre i ja us explicare que tal.

    Aixi que manos a la obra

    ResponElimina