Pàgines

dimarts, 1 de febrer del 2011

Moltes gràcies a tothom!

Us ho dic de tot cor, moltes gràcies a tothom!
La veritat és que el bloc ja té més de 600 entrades i cada dia tenim més seguidors, alguns ni els conec, és genial!
Ara només manca que us animeu a penjar-hi receptes, notes de cata de vins, etc... o comentaris de com us han quedat les receptes que hem anat explicant. Si heu calat foc a la cuina intentant fer un flamejat també ho volem saber, o si heu intoxicat a la sogra, o si heu cuinat tan malament com heu sabut per a que a partir d'ara ho faci la vostra parella, el que vulgueu! expliqueu-nos el que vulgueu!

Us proposo un joc, a veure què us assembla? Per què no em dieu què voleu que us cuini i jo us ho preparo aquí a La Pitxella? Per exemple, això de les guatlles amb vinagreta realment m'ho va demanar una amiga i jo que sóc molt sol·lícit amb les meves amigues, vaig penjar immediatament la recepta!
Vinga, animeu-vos i a veure si me'n surto!

Moltes gràcies de nou! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada